Kristian hat geschrieben:
Let me come back on Che...he ordered twice 100 tabs Suhagra but we send unfortunately 2 times 100 tabs Silagra by mistake.
First time he received some extra tabs for compensation.
This time he didnt returned the wrong tabs back to us but just kept them and demand his order again...
Today he received his order but we lost money on that while we send twice.
(.....)
Coming back to Micha-E/Hart
Your first order was on 2012-11-06 12:44:14 placed from the same email address
and that time you also claimed on MH forum...or shall I prove you that by mail
.
Neben dem Nichtankommen meiner bezahlten Ware ist das ein weiterer negativer Punkt bei KE; das aggressive Herausposaunen von (korrekten?) Interna/Daten über Kunden und Bestellungen...
Das die meine Adresse haben ist kein gutes Gefühl.
Kristian hat geschrieben: After claiming few times we send the goods again to them...in the end they demand their money back.
Thats why we changed our terms and Conditions regarding lost orders or false given delivery address.
Und der Kunde ist immer schuld („KE-Support“ bezeichnet Kunden als „Problemfälle“). Und auch MENSHELP macht vieles schwerer für KE
Kristian hat geschrieben: The Theory on MH is which customer shouts the loudest will be heard
Gerade die älteren Einwerfer von Pillen, die nicht so fixe mit dem Internet sind und nicht „shouting the loudest“ betreiben können, werden im Stillen über den Tisch gezogen.