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Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa

Verfasst: Dienstag 7. Dezember 2021, 15:19
von Steppe76
Hallo zusammen,

der Versand mit Post NL scheint gerade absolut nicht zuverlässig. Ich habe meinen Track & Trace Code für eine Nachlieferung am 16.11.21 erhalten und nach wie vor scheint die Sendung nicht in Deutschland angekommen zu sein:

It is very busy. We are doing our very best to deliver everything on time.
Some parcels may take a bit longer to arrive, sorry about this!
Here you’ll find the latest information about your parcel.

Delivery moment still unknown
Shipment received by PostNL

Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa

Verfasst: Dienstag 7. Dezember 2021, 15:30
von DutchDiscounter
yes its clear, we wrote that also many times here, its corona crisis, so many orders by webshops and too less employments by postcomanies, and in Holland a soft lockdown with lot of companies 17.00 hours closed, and Dezember is also Xmass month


en in Germany part of same problems, and Hermes ALWAYS problems

so an order kan from sending till your home take time from 4-5 working days til 2 or 2,5 weeks ;) it is what it is, but NOT our fault!

Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa

Verfasst: Dienstag 7. Dezember 2021, 15:45
von Steppe76
Hello,

It is true that this is not your fault!
Nevertheless, for me it is now already three weeks of waiting time since the reorder (something was missing in the first order) and not 4-5 working days or 2.5 weeks.

I am patient, but I think it is important that everyone who orders knows that it really can take longer. Besides, for me as a customer, there is always the uncertainty that it may never arrive. That's not a nice feeling.

Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa

Verfasst: Dienstag 7. Dezember 2021, 21:08
von Bert66
Ich warte jetzt auch seit 2 Wochen. Bei der Sendungsverfolgung der Deutschen Post steht folgendes:
Status offen
Wir erwarten Ihre Sendungsdaten in Kürze.
Bin echt gespannt, wann der Brief bei mir ankommt.

Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa

Verfasst: Dienstag 7. Dezember 2021, 23:20
von italia
Bei mich dasselbe : Delivery moment still unknown
Shipment received by PostNL,, sie haben sogar das Paket verloren, wenn es ankommt ist es ein Wunder.

Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa

Verfasst: Dienstag 7. Dezember 2021, 23:22
von Balim
Perfect ! a little more than 1 week processing time. Everything went well here for me.
Thank you for your support, gladly again.
greeting

Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa

Verfasst: Mittwoch 8. Dezember 2021, 01:38
von DutchDiscounter
italia hat geschrieben: Dienstag 7. Dezember 2021, 23:20 Bei mich dasselbe : Delivery moment still unknown
Shipment received by PostNL,, sie haben sogar das Paket verloren, wenn es ankommt ist es ein Wunder.
sir we can only help you if you contact us with order nr, for the guarantee for new sending

Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa

Verfasst: Mittwoch 8. Dezember 2021, 01:39
von DutchDiscounter
all clients who don t receice there package after 2 weeks, please contact us with order nr so we can check and sent again, that's our guaranty

Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa

Verfasst: Mittwoch 8. Dezember 2021, 20:40
von Der blaue Klaus
Gute Bestellung, gute Abwicklung, trotz Vorweihnachtszeit und Corona-Stress:
Am 1.12. überwiesen, heute angekommen. Zwischendurch gab es auf Nachfrage T&T. Geradlinige Kommunikation. Passt, danke DD

Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa

Verfasst: Mittwoch 8. Dezember 2021, 21:28
von italia
DutchDiscounter hat geschrieben: Mittwoch 8. Dezember 2021, 01:38
italia hat geschrieben: Dienstag 7. Dezember 2021, 23:20 Bei mich dasselbe : Delivery moment still unknown
Shipment received by PostNL,, sie haben sogar das Paket verloren, wenn es ankommt ist es ein Wunder.
sir we can only help you if you contact us with order nr, for the guarantee for new sending
ok i send you PN here, thanks