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Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa
We don t understand the last 2 questions here? We have sent al customers an email or track and trace code, what is the problem?
order by email: dutchdiscounter@hotmail.com, also for information about order. Always sent with track&trace code by Post.nl no other possibilities. Order in English from our pricelist, & always fill correct adress with real name & housenumber
Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa
As I understand it the status has been "arrived in destination country" now for more than a week and the customers expected delivery sooner.
Maybe they are afraid after reading about the German customs checking and holding several packages from the Netherlands ...
Maybe they are afraid after reading about the German customs checking and holding several packages from the Netherlands ...
Mit jetzt 79 Jahren war Ende mit dem Sex - aber wir lieben uns immer noch!
Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa
User kahe63 said that his status remains at "arrived in destination country" and does not change since then. He asked whether somebody has the same experience and therefore I told him that also the status of my parcel did not change since 17th July.DutchDiscounter hat geschrieben: ↑Samstag 25. Juli 2020, 23:07 We don t understand the last 2 questions here? We have sent al customers an email or track and trace code, what is the problem?
So now we are wondering if something went wrong because order is now about 9 working days ago and no status update occured. As Dieter666 pointed out that german customs are holding packages. We both still hope that parcel will arrive though.
Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa
Ende letzter Woche bestellt und bezahlt. Heute war die Ware im Briefkasten, vollständig und mit kleiner Zugabe.
Kann ich also wirklich weiterempfehlen.
Kann ich also wirklich weiterempfehlen.
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- mensHELPer
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Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa
Grundsätzlich alles wieder sehr gut gelaufen, allerdings habe ich auch schon festgestellt, dass die Verpackung etwas schlechter geworden ist. Wäre schön wenn das wieder etwas stabiler werden würde...
Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa
Es scheint als würde die Sendung nicht mehr ankommen. Ich wurde gebeten bei der Post nach meiner Sendung zu fragen ob die mir bezüglich der Sendung weiterhelfen können. Die haben mich auf den Absender verwiesen. Nun reagiert der Shopinhaber nicht mehr auf meine Emails. Jemand noch eine Idee was ich machen kann?Vortexo hat geschrieben: ↑Montag 27. Juli 2020, 19:13User kahe63 said that his status remains at "arrived in destination country" and does not change since then. He asked whether somebody has the same experience and therefore I told him that also the status of my parcel did not change since 17th July.DutchDiscounter hat geschrieben: ↑Samstag 25. Juli 2020, 23:07 We don t understand the last 2 questions here? We have sent al customers an email or track and trace code, what is the problem?
So now we are wondering if something went wrong because order is now about 9 working days ago and no status update occured. As Dieter666 pointed out that german customs are holding packages. We both still hope that parcel will arrive though.
Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa
Mod.: - Fullquote gelöscht:
Zitiere immer nur den Teil vom Beitrag auf den du
ausdrücklich Bezug nehmen möchtest.
Unnötige Vollzitate sind nicht erwünscht.
Eine Ersatzlieferung wurde netterweise veranlasst. Hoffentlich kommt es diesmal an
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- Shopinhaber
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Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa
??? we always give answers at our email dutchdiscounter@hotmail.com , which date you sent us an email and whicht order number?Vortexo hat geschrieben: ↑Montag 3. August 2020, 20:28Es scheint als würde die Sendung nicht mehr ankommen. Ich wurde gebeten bei der Post nach meiner Sendung zu fragen ob die mir bezüglich der Sendung weiterhelfen können. Die haben mich auf den Absender verwiesen. Nun reagiert der Shopinhaber nicht mehr auf meine Emails. Jemand noch eine Idee was ich machen kann?Vortexo hat geschrieben: ↑Montag 27. Juli 2020, 19:13User kahe63 said that his status remains at "arrived in destination country" and does not change since then. He asked whether somebody has the same experience and therefore I told him that also the status of my parcel did not change since 17th July.DutchDiscounter hat geschrieben: ↑Samstag 25. Juli 2020, 23:07 We don t understand the last 2 questions here? We have sent al customers an email or track and trace code, what is the problem?
So now we are wondering if something went wrong because order is now about 9 working days ago and no status update occured. As Dieter666 pointed out that german customs are holding packages. We both still hope that parcel will arrive though.
order by email: dutchdiscounter@hotmail.com, also for information about order. Always sent with track&trace code by Post.nl no other possibilities. Order in English from our pricelist, & always fill correct adress with real name & housenumber
Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa
Ich kann nur Positives Berichten, habe am Samstag bestellt am
Sonntag bezahlt. Heute nach 4 Tagen Versand Zeit, waren die
Tabs mit einen Goody da. Das einzige was ich bemängeln
kann ist die Verpackung, die könnte ein bisschen besser sein.
Sonntag bezahlt. Heute nach 4 Tagen Versand Zeit, waren die
Tabs mit einen Goody da. Das einzige was ich bemängeln
kann ist die Verpackung, die könnte ein bisschen besser sein.
Re: Dutch Discounter / Versand aus NL / Sepa
Also nachdem meine erste Lieferung lt. Sendungsverfolgung wohl immer noch bei der Post liegt ,wurde mir am 06.08 eine Ersatzlieferung angekündigt ! Diese lag auch heute bereits im Briefkasten ! 1 Artikel war zwar nicht genau der welcher von mir bestellt wurde (Sildamax bestellt Sildenlist erhalten) aber ich bin dennoch Happy . Möchte auch erwähnen das die Shop Betreiber sehr zügig meine Emails beantwortet und auf die Reklamation reagiert haben, ich finde der Service ist Top. Werde bei Bedarf sicher wieder hier bestellen !!Danke