Dear customers and future customers,
As always in November I will go on a short holiday break before the xmas / end-of-the-year rush starts.
That means that support to all your questions will be a bit slower. As the shipping department will still be working (poor guys
) there will be no loss in delivery time, bussiness there as usual. We have enough stock now to take on any order from you.
When you "need" the tracking code, it can take a little bit longer to answer you. I will be monitoring the mail as well as the forum, and any urgent questions will try to answer in the evening.
Please please remember to read the FAQ ---> German :
https://stoperectionproblems.in/de/faq . English :
https://stoperectionproblems.in/uk/faq
In general :
- Tracking codes are only available approx 3 or 4 days AFTER shipping mail is send
- Shipping from Holland to Germany takes between 5 and 10 days
I will be back next wednesday 18-11 again to answer all your questions.
Best regards
SEP
Frei übersetzt von Dieter666:
Liebe Kunden!
Wie jedes Jahr werde ich im November einen Kurzurlaub machen bevor der Weihnachts- und Jahresende-Rummel los geht.
Also werdet Ihr länger auf Antworten zu Euren Fragen warten müssen. Der Versand ist davon nicht betroffen - die Jungs arbeiten normal. Wir haben auch genug Bestand am Lager.
Wer einen tracking-code braucht sollte mit etwas längerer Wartezeit rechnen. ich werde die email und das Forum beobachten und versuchen abends dringende Fragen zu beantworten.
Bitte lest auch die FAQ, in Deutsch:
https://stoperectionproblems.in/de/faq
Allgemeine Hinweise:
- Tracking codes sind erst verfügbar 3 bis 4 Tage nach dem Versand der mail zur Lieferung.
- Lieferung von Holland nach D dauert 5 bis 10 Tage
Ich werde am Mittwoch den 18.11 wieder zurück sein
Liebe Grüße
SEP
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Fragen / Beschwerden? mail to helpdeskbib@outlook.com - IMMER mit Auftragnummer.